ماشين لباسشويي در آينده چگونه تكامل مي يابد؟

۷ بازديد ۰ نظر

اگرچه احتمالاً سوالي نيست كه از خودتان پرسيده باشيد ، اما از برخي از طراحي هاي هوشمندانه در سراسر جهان براي بهبود ماشين لباسشويي فروتن تعجب مي كنيد. اين كه آيا شما به شستشوي كارآمد تر ، قابليت هاي اضافه شده يا هزينه هاي كاهش يافته علاقه داريد - ببينيد كه چگونه برخي از طراحان باهوش به ارزش بارهاي هفتگي شما اضافه مي كنند.

آب كمتري ، بخار بيشتر
برنده شدن در جايزه معتبر طراحي Red Dot در سال 2013 ماشين لباسشويي بخار Innova بود . درست است ، چرا كه مي توانيد به جاي آن ، بخار تميز كنيد؟ اين دسته كوچك موسيقي جاز خشك كن شستشوي واشر به دليل ظاهري عالي از جنس استيل ، طراحي مينيماليستي و استفاده محافظه كارانه از آب در كنوانسيون سال 2013 به سر مي برد.

نوآوران قول مي دهند كه آب بسيار كمتري از واشرهاي امروزي مصرف مي كنند و استفاده از بخار باعث استريل شدن لباس ها و اتو كردن آنها مي شود. اگرچه اين يك طراحي مفهومي است تا يك محصول آماده به كشتي ، اما با اين وجود دليل هيجان است.

GiraDora: يك محصول خشك كن واشر / چرخش درجه يك براي كشورهاي جهان سوم
ما گاهي اوقات مي توانيم لوازم الكترونيكي و وسايل مورد نياز خود را به صورت كامل مورد استفاده قرار دهيم و نتوانيم آنهايي را در سراسر جهان به ياد بياوريم كه شايد چندان خوش شانس نباشند. گروهي از دانشجويان آمريكايي از كالج طراحي كاليفرنيا قصد داشتند اين تقسيم را با محصولي كه باعث مي شود شستن لباس ها سريعتر و ارزان تر براي افراد كشورهاي جهان سوم انجام شود.

پس از مطالعه عادت هاي لباسشويي افراد در پرو و ​​نتيجه گيري كه وقت آنها بر چنين كار ساده اي نظير لباس هاي شسته شده غلبه كرده بود ، تيمي به سرپرستي الكس كابونوك ماشين لباسشويي ساختند كه براي اجراي آن نيازي به برق ندارد: اين 100٪ داراي نيروي انساني است.

GiraDora از نظر اندازه يك كاسه كوچك است ، يك بالشتك دارد تا كاربران بتوانند در بالاي آن بنشينند * ، يك درام براي پوشيدن لباس ها در داخل و آشفتگي ، و پدال كه در آن مي چرخد ​​اين طبل. از فيزيك اصلي هر ماشين لباسشويي بارگيري مدرن استفاده مي كند ، اما با مزاياي اضافه شده آن از قابليت حمل ، راندمان بي سابقه آب و سهولت استفاده نيز برخوردار است.

GiraDora همچنين دريافت كننده يك جايزه Red Dot (از آنها در سال 2012) و همچنين ميزبان جوايز ديگر ، نمونه اي درخشان است كه نوآوري نبايد فقط به سود افراد خوش شانس باشد - بلكه نيازمندان نيز دارند.

* به جاي اينكه در جلوي يك سطل بپوشيد ، همانطور كه قبلاً براي دست شستن لباس ها انجام داده بودند.

زنده است! ماشين لباسشويي خود را متن كنيد
آيا دوست داريد از دفتر خارج شويد ، چند كلمه انتخاب را به سيستم تهويه مطبوع خود پيام دهيد تا مطمئن شويد هنگام ورود به خانه در حال اجراست؟ يا شايد شما مي توانيد صبح لباس هاي كثيف را در ماشين لباسشويي خود بار كنيد اما تا نيم ساعت قبل از رسيدن به خانه آن را شروع نكنيد - در اين مرحله ، آنها آماده مي شوند تا آويزان شوند يا به داخل خشك كن پرتاب شوند.

چنين فناوري از صفحات يك رمان Asimov حذف نمي شود ، بلكه طراحي هاي (نسبتاً) طراحي شده از LG است كه اين فناوري را در CES 2014 رونمايي كرد.

در حالي كه ايده پرسيدن سوالات ماشين لباسشويي ممكن است كمي احمقانه به نظر برسد (هميشه مي توانيد به سمت لباسشويي برويد و چك كنيد ... درست است؟) ، برنامه هاي مديريت زمان باعث مي شود كه در آينده تماشا كنيد. اگر مي خواهيد اطلاعات بيشتري كسب كنيد ، The Verge در مورد استفاده از فناوري HomeChat ال جي مطلبي عالي نوشت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.