راهنماي خريد يخچال هاي هوشمند

۷ بازديد ۰ نظر

آيا اين يك قصاب است؟ آيا دستيار شخصي است؟ نه ، يخچال هوشمند است - و بسيار خنك است. بياييد صادقانه بگوييم ، يخچال و فريزرها هميشه جنس لوازم خانگي نبوده اند. از ميكسر ايستاده به سبك يكپارچهسازي با سيستمعامل Smeg گرفته تا خلاء ربات Roomba ، يك يخچال سفيد بزرگ به نظر مي رسد در مقايسه با آن كم رنگ است. اما سالهاي اخير شاهد ظهور يخچال و فريزرها با استيل ضد زنگ يا مات مات شيك و طراحي هاي داخلي بود كه يكپارچه در كابينت آشپزخانه قرار مي گيرند. روند يخچال هاي هوشمند نيز از اين قاعده مستثني نيست.

ببينيد مارك هايي مانند سامسونگ و ال جي با طيف وسيعي از وسايل هوشمند خود به صدر كلاس مي رسند و بياموزيد كه چگونه اين محصولات مي توانند با خريداران Aussie يك امتياز عالي كسب كنند.


يخچال هوشمند چيست؟
بنابراين ، دقيقاً چه چيزي در مورد يخچال هوشمند هوشمندانه است؟ معلوم است ، بسيار لوازم هوشمند ايجاد شده اند تا با كاركردهاي جدي و نوآورانه زندگي را آسانتر كنند. اين نوع يخچال ها تمايل دارند كه داراي يك رابط كاربري با صفحه لمسي همه كاره باشند ، در حالي كه بسياري از آنها قادر به اتصال به واي فاي شما براي كاركردهاي خاص هستند ، يا همگام سازي با ساير لوازم هوشمند. دسترسي از راه دور نيز يك ويژگي مشترك است و باعث مي شود در خارج از خانه تنظيمات را تنظيم كنيد.

Facetime Fridgetime

چه مشكلي در يخچال هاي هوشمند وجود دارد؟
انتظار نداريد بسياري از يخچال هاي هوشمند را به قيمت برخي از يخچال هاي استاندارد مقرون به صرفه ، مانند يخچال Esatto EUL237W Upright كه با قيمت 499 دلار فروخته مي شود ، بفروشند. يخچال هاي هوشمند ال جي و سامسونگ به طور معمول در منطقه 4000 دلار قيمت دارند. اما به خاطر داشته باشيد يخچال و فريزرهاي "معمولي" مانند يخچال و فريزر درب فرانسه يكپارچه Liebherr 585L هنوز هم وجود دارد كه هنوز هم هزينه بيشتري دارد.

مانند همه فن آوري هايي كه قادر به همگام سازي با اينترنت هستند ، در مورد مسائل امنيتي بالقوه نگراني هايي وجود دارد. اين به خصوص به دليل اتصال Wi-Fi يخچال به احتمال زياد از همان رمز عبور مورد نياز براي استفاده از تلفن يا رايانه خود استفاده مي كند.

چه يخچال هاي هوشمند در دسترس هستند؟
در استراليا ، غول هاي لوازم خانگي ال جي و سامسونگ در حال حاضر اصلي ترين شركت هايي هستند كه از پهناي باند جالب استفاده كرده اند. يخچال هاي هوشمند از مارك هاي ديگري مانند GE و Kenmore در دسترس هستند ، اگرچه هنوز اين محصولات به زير Down نمي رسند. در اينجا چند محصول وجود دارد كه مي توانيد امروز دست خود را بگيريد.

يخچال و فريزر درب فرانسه فرانسوي سامسونگ 651L هاب خانواده

يخچال و فريزر درب فرانسه فرانسوي سامسونگ 651L هاب خانواده
يخچال و فريزر درب فرانسه فرانسوي Samsung 651L Family Hub ، به عنوان يك دستيار شخصي به بازار عرضه مي شود كه قادر به سفارش مواد غذايي آخرين لحظه از Woolworths محلي شما است و به شما اطلاع مي دهد كه چه كسي در آن است ، و حتي تقويم خود را بررسي كنيد تا برنامه هاي روز خود را به شما يادآوري كند. دستگاه بزرگ هوشمند همچنين مي تواند كمي از سرگرمي هاي تلويزيوني را فراهم كند يا در هنگام پخت و پز در اينترنت جستجو كند.

سامسونگ SRF651BFH3 چه كاري مي تواند براي شما انجام دهد؟

براي نشان دادن آنچه در داخل يخچال است از دوربين هاي داخلي استفاده كنيد و از طريق تلفن هوشمند سازگار يا از طريق صفحه درب يخچال قابل دسترسي است.
با استفاده از برنامه خريد Woolworths ، مواردي را منحصراً از Woolworths خريداري كنيد
همگام سازي تقويم ها ، يادداشت ها ، ليست كارهاي انجام شده و عكس ها
پخش موسيقي يا استفاده از TV Mirroring براي تماشاي نمايش ها
با برنامه هايي مانند Uber و Nespresso ارتباط برقرار كنيد

يخچال فريزر درب LG LG 700L با درب درهاي اينستاويو
بين مهلت هاي كاري ، وانت هاي مدرسه ، جشن هاي تولد و آن روزهاي تمرين فوتبال صبح زود ، چه كسي وقت دارد براي حفره داخل سازمان يافته كه يخچال خانواده است ، حفر كند؟ خوشبختانه ، زندگي خوب با يخچال هاي هوشمند مانند اين مدل LG Signature. عملكردهايي مانند درب ورودي درب InstaView به شما امكان مي دهد تا محتويات داخل آن را صعود كنيد ، بنابراين مي توانيد در داخل آن نگاهي بيندازيد و اميدوارم كمي كمتر از ليست خريد اقدام كنيد.

بنابراين ، يخچال ال جي چه كار ديگري مي تواند انجام دهد؟

هنگامي كه بر روي طرح چراغ طبقه "درب باز" مي رويد ، به طور خودكار درها را باز كنيد
يخچال و فريزر را به لطف هواي خنك توليد شده توسط فن آوري خنك كننده FRESHShield در دماي يكنواخت نگه داريد
به دليل سيستم تصفيه هوا بوي بد را به حداقل برسانيد كه ظاهراً جريان هوا را از طريق دئودورايزر كربن سوق مي دهد
تنظيمات دما را از راه دور تنظيم كنيد ، مشروط بر اينكه از برنامه LG Smart THINQ استفاده كنيد.
يخ ساز با ظرفيت 14L و دستگاه پخش كننده آب
يخچال هوشمند ال جي داراي امتياز انرژي 3 ستاره است كه شامل ظرفيت يخچال 414L و ظرفيت فريزر 272L مي باشد. دستگاه پخش كننده يخ نيز مي تواند تا 14 ليتر داشته باشد و يك دستگاه پخش كننده آب فيلتر نيز موجود است.

RRP: 9999 دلار
يخچال و فريزر درب فرانسوي LG 570L
يخچال و فريزر درب فرانسوي LG 570L

اگر با صرف بيش از 4،000 دلار براي آخرين روند يخچال هاي هوشمند خنك نيستيد ، يخچال و فريزر يخچال فريزر LG 570L LG گزينه كم هزينه تري است. و مدل GF-L570MBL ثابت مي كند كه همه چيز در مورد نحوه نگاه شما نيست ، اين چيزي است كه در داخل به حساب مي آيد.

يكي از ويژگي هاي ايستاده سيستم SpaceIce است كه ظاهراً با هدف تعادل ذخيره سازي و كارايي انجام مي شود. اين طراحي به گونه اي طراحي شده است كه مانند يخ ساز هاي معمولي داخلي 10 ليتر كار كند و در ضمن فضاي شما را به حداكثر برساند تا فضاي كافي براي فضاي قفسه باز و انبار روي درب را فراهم كند. ويژگي ديگر شامل عملكرد Smart THINQ است كه به شما امكان مي دهد تنظيمات دما را از تلفن هوشمند خود در هر كجا كه هستيد تنظيم كنيد.

يخچال فريزر LG 570L France Door داراي امتياز انرژي 2.5 ستاره مي باشد و ظرفيت يخچال 310L و ظرفيت يخچال 250L را در اختيار شما قرار مي دهد.

RRP: 2،999 دلار

برنامه يخچال هوشمند

يخچال هوشمند براي من است؟
به نظر مي رسد بين مهلت هاي كار ، وانت هاي مدرسه و تمرين فوتبال در صبح زود ، هرگز زمان كافي براي حفر كردن در ظروف سرباز يا مسافر سازمان يافته كه يخچال خانواده است ، وجود ندارد. خوشبختانه يخچال هاي هوشمند پشت شما را دارند. دو بار روي پانل شيشه آينه شده يخچال LG Signature French Door با InstaView Door-in-Door درب بزنيد و بدون اينكه در را باز كنيد ، داخل آن را ببينيد. به بستني احتياج داريد؟ آنچه را كه از Woolies محلي خود لازم داريد از يخچال و فريزر درب فرانسه فرانسه 651L خانواده توپي فرانسوي سفارش دهيد - و در حالي كه در آن هستيد ، چرا برخي از تلويزيون را از درب يخچال نيز تماشا نكنيد.

اگر واقعاً مي خواهيد از بلند كردن انگشت خودداري كنيد ، پاناسونيك ايده يك صداي يخچال متحرك فعال شده در سال 2017 را دست انداخته است. با اين حال ، اين مفهوم هنوز در كارهاست.

اما هرچه را انتخاب كرديد ، با مقايسه محصولات و مارك هاي مختلف ، اطمينان حاصل كنيد كه به درستي رسيده ايد. براي ديدن رتبه بندي ها و بررسي هاي مفيد بسيار مفيد ، به لينك زير ضربه بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.