بررسي سوني Master Master A9G 4K HDR OLED TV: بهترين تلويزيون

۱۲ بازديد ۰ نظر

A9G سوني LG را براي ارائه بهترين تلويزيون 4K ما تاكنون مورد بررسي قرار داده است
توسط Caleb دنيسون 4 اكتبر 2019 6:00 AM PST
اين يك پنجره معين است.
An unanticipated problem was encountered, check back soon and try again
Error Code: MEDIA_ERR_UNKNOWN
Session ID: 2019-10-19:97168866107876e3c959c49b Player Element ID: vjs_video_3
بررسي سوني Master Master A9G 4K HDR OLED TV: بهترين تلويزيون
جزئيات امتياز
"دست پايين ، بهترين تلويزيون 4K كه من تا به امروز بررسي كرده ام."
سطح سياه عالي
رنگ برجسته ، كنتراست
پردازش تصوير برتر
عملكرد عالي HDR
كيفيت صداي چشمگير
به اندازه LG OLED روشن نيست
با قيمت 2،498 دلار در آمازون بخريد
آمازون
با قيمت 2،498 دلار در والمارت بخريد
والمارت
با قيمت 2،498 دلار در CRUTCHFIELD بخريد
Crutchfield

تلويزيون ALEG Sony A9G بهترين تلويزيون است كه امسال مي توانيد در آمريكا خريداري كنيد.

پايان بررسي

آه ، اگر فقط آن آسان بود اما چنين بيان جسورانه بايد واجد شرايط باشد ، بنابراين من تمام تلاش خود را براي انجام اين كار در زير انجام خواهم داد. مطمئناً ، A9G رقابت تنگاتنگي را از تلويزيون هاي OLED خود ال جي ، QLED هاي سامسونگ دارد و ، باور كنيد يا نه ، برخي از رقابت هاي غافلگيرانه از مجموعه هاي Micro LED TCL است ، اما وقتي همه فاكتورها وزن مي شوند ، سوني A9G براي من بالاتر مي آيد. اين چرا

زرق و برق دار است
طراحي سوني A9G ممكن است براي كساني كه قصد ايستادن آن را دارند ، كاملاً عملي نباشد ، اما طراحي آن بطور غيرقابل انعطاف سكسي است. با داشتن يك عقب كمي ضخيم ، نماي بسيار نازك و لبه پاييني كه به نظر مي رسد در غرفه سرگرمي شما ذوب مي شود ، A9G (موجود در انواع 55- ، 65- و 77 اينچي) به ويژه واكشي است. بدنه هاي بسيار ريز و محكم به محض روشن شدن تلويزيون ، اين معامله را پلمپ مي كنند و يك بوم را نشان مي دهند كه تقريباً تمام تصويري است و حاشيه اي ندارد.


sony a9g 4k hdr oled review TV 8
رايلي جوان / روندهاي ديجيتال
A9G همچنين - در آخر - با رديابي جزئي از طراحي ، يك كنترل از راه دور به روز شده ، اما بهبود قابل توجهي در مواد به لطف يك برس فلزي قلم مو. اگر از نظر اندازه و چگالي زياد دكمه ها ، اين ريموت از نظر داشتن وزني داراي وزن و رضايت بخش است.


به نظر عاليه
من مي دانم كه تعداد كمي از افراد به دليل كيفيت صداي آن چنين تلويزيون ممتازي را خريداري مي كنند ، اما A9G ارزش شنيدن آن را دارد. با تشكر از فناوري Acoustic Surface سوني ، صفحه نمايش تلويزيون بلندگو است و قبل از آنكه آن را به عنوان يك حيله گر رد كنيد ، به من اجازه دهيد اين نكته را بيان كنم كه فكر مي كنم اين يكي از مهمترين نوآوري هاي فن آوري تلويزيون است كه در مدتي اتفاق مي افتد.

سوني با استفاده از محرك هاي پشت صفحه ، مي تواند پانل شيشه اي را به وجود آورد تا صدايي متعادل و شفاف و متعادل با حس قوي جهت دهي توليد كند. اين بدان معني است كه به نظر مي رسد كه صداها و جلوه هاي صوتي از محل قرارگيري آنها در صفحه نمايش برمي گردد. به عنوان مثال ، اگر دو نفر در طرف هاي مخالف صفحه با يكديگر صحبت مي كنند ، مي شنويد كه صدايشان از طرف هاي مخالف صفحه آمده است ، به ظاهر از دهان شخصيت.

اگر فكر مي كنيد يك صفحه شيشه اي ممكن است در لايه هاي پايين كمي نازك به نظر برسد ، درست مي گوييد. به خودي خود ، صفحه نمايش نمي تواند باس زيادي توليد كند ، بنابراين سوني داراي "ساب ووفرهاي" كمي براي تقويت صداي صفحه نمايش است و همه چيز را به زيبايي گرد مي كند.


وفاداري به اندازه كافي چشمگير است كه من استفاده از يكي از ويژگيهاي متفكرانه A9G را تأييد مي كنم: استفاده از تلويزيون به عنوان كانال مركز در يك سيستم صوتي فراگير چند بلندگو. در پشت تلويزيون مجموعه اي از پايانه هاي سيم بلندگو قرار دارد كه از طريق آن مي توانيد خروجي كانال مركز را از يك گيرنده A / V مسيريابي كنيد. سپس تلويزيون اين سيگنال را گرفته و از سيستم صوتي تلويزيون استفاده مي كند تا تمام گفتگوها و جلوه هاي دريافت شده از گيرنده A / V را بازتوليد كند. Audiophiles ممكن است اين ايده را ناديده بگيرد ، اما من آن را در يك سيستم صوتي سازگار با صدا سوني شنيده ام ، و فوق العاده بود.

Android TV در واقع كار مي كند
اين كار را براي سوني رها كنيد و از تراشه پردازشي استفاده كنيد كه مي تواند خواسته هاي سيستم عامل Android TV را برطرف كند. پردازنده اختصاصي A9G ، هر تلويزيون ديگري را از طريق سيستم عامل سيستم عامل Android TV خدشه دار مي كند ، پردازنده اختصاصي A9G آن را به همان اندازه نرم و صاف مي كند ... خوب ، هر پلتفرم تلويزيون هوشمند ديگر. با A9G ، من در واقع از اين پلتفرم داخلي به جاي وصل كردن يك جريان جريان Roku استفاده كردم ، همانطور كه قبلاً مدل هاي تلويزيون سوني داشتم.

در كنار Android TV ، قابليت Chromecast و به زودي ، Google Stadia براي پخش عناوين بازي برتر بدون نياز به كنسول ارائه مي شود.

بهترين تصوير مي توانيد خريداري كنيد
LG Z9 88 اينچي 8K OLED ممكن است تلويزيون چشمگير ترين من تا كنون بررسي كرده ايم، اما سوني A9G تا به بهترين كيفيت تصوير شما مي توانيد / بايد در اين سال از خريد. اين را مي گويم با درك اينكه LG C9 كيفيت كمي رقابتي را با هزينه اندك و كمي طراحي شفاف تر ارائه مي دهد (تصور مي كنم براي اين كار مي توانيد E9 را بالاتر ببريد) و بله ، تمام صفحه هاي تلويزيون OLED توسط ال جي درست ساخته شده اند اكنون. اما در پايان ، پردازش سوني باعث مي شود پنل OLED ال جي از نظر ظاهري بهتر از LG باشد.
تلويزيون هايي كه از Philips و Panasonic در انگلستان و ساير بازارهاي غير آمريكايي مشاهده مي كنيد ، از پنل هاي ال جي OLED استفاده مي كنند ، دقيقاً به همان شكلي كه سوني دارد. و همانطور كه در سالهاي قبل ديديم ، تمام اين تلويزيونهاي OLED بسيار خوب به نظر مي رسند ، اما به نظر يكسان نيستند.

سحر و جادو در پردازش تصوير است و سوني پردازش تصوير را كامل مي كند.

تفاوت چندان ظريفي هم نيست. هر دو تلويزيون سوني و ال جي OLED از كاليبراسيون حرفه اي بهره مي برند ، اما از نظر ظاهري بسيار عالي از LG استفاده مي كنند ، در حالي كه LG و سوني از نظر رنگ و LG كمي در تراز سفيدي در حالت هاي غيرقابل مقايسه هستند. اما حتي اگر دقت رنگ خارج از جعبه را كنار بگذاريم ، مي توان تفاوت بين دو نمايشگر را با چشم غير مسلح مشاهده كرد.

sony a9g 4k hdr oled review TV 16
رايلي جوان / روندهاي ديجيتال
سوني در هنگام نمايش محتواي فيلم 24 پيكسل از قضاوت كمتري برخوردار است و حركات طبيعي تري دارد بدون اينكه هيچ صافي انجام شود. A9G مي تواند محتواي جريان كم بيت را بهتر از مجموعه هاي ال جي تميز كند ، در نتيجه مصنوعات كمتري و باند رنگي كمتري حاصل مي شود. در حقيقت ، برخي از محتواي پخش به لطف پردازش سوني ، به نسخه 4K Blu-ray به همان اندازه نزديك نگاه مي كردند.


با اين حال ، پردازش مشكوك سوني A9G با محتواي HDR است كه باعث شده من آن را نسبت به OLED هاي رقيب انتخاب كنم. درست است كه تلويزيون هاي OLED ال جي طراحي شده اند بسيار روشن تر از سوني اما به نظر من حفظ جزئيات برجسته از اهميت بيشتري برخوردار است.


سوني با حفظ جزئيات برجسته و برجسته ، بهترين كار را براي حفظ تعادل پانچ در نكات برجسته انجام داده است. در مقايسه هاي جانبي ، تفاوت آشكار است و من سوني را برنده مي نامم.

با استفاده از عناوين مقايسه محبوب مانند  پيتر پان ،  بتمن در مقابل سوپرمن  و  The Revenant on 4K Blu-ray ، توانستم چندين مورد را ببينم كه LG به دليل روشنايي بالاتر اوج ، جزئيات برجسته روشن را منفجر كرد. در كنار هم ، ال جي به نظر مي رسيد بيشتر به نظر مي رسد ، اما سوني هميشه متعادل تر به نظر مي رسيد و وقتي به تنهايي مشاهده مي شد ، هرگز احساس نمي كردم سوني فاقد پانچ يا حضور باشد. هميشه يك عكس خيره كننده بود.


همين مسئله را مي توان براي پردازش جزئيات سايه A9G نيز گفت كه مسلماً يك ترفند دشوار براي بيرون كشيدن است. پيكسلهاي OLED از نظر ماهيت ، شيب بسيار تندي دارند و از خاكستري تيره به سياه منتقل مي شوند. به همين ترتيب ، براي تلويزيون هاي OLED سخت است كه با رفتن از نردبان گره اي مستقيم به سمت سياه ، "سياه" را خرد نكنند ، چندين مرحله را طي كنند و بنابراين جزئيات را در مناطق تاريك از دست ندهند.

به نوعي ، سوني اين مسئله را كمي بهتر از رقباي خود حل مي كند. يك بار ديگر ، احساس كردم كه متعادل ترين ، حتي تصوير ممكن است.

sony a9g 4k hdr oled review TV 15
رايلي جوان / روندهاي ديجيتال
اين تجزيه و تحليل مهم و حركتي است ، اما براي ديدن A9G يك تلويزيون بي عيب و نقص نيست. در طي هفته هاي ارزيابي ، ده ها تن از همكاران متوقف شدند تا ببينند من روي چه چيزي كار مي كنم و هركدام نظر خود را ارائه دادند: واي!

و فقط همين است: Sony A9G يك تلويزيون "Wow" است. ضمن اينكه به مهماني مي رود ، كاملاً خوب تصفيه شده است. خواه تماشاي ورزش ، بازي ، بازي و يا لذت بردن از يك فيلم زيبا با فيلمبرداري زيبا ، Sony A9G سوني را ارائه مي دهد كه سازندگان محتوا مي خواهند شما را از هر تلويزيون ديگري كه اكنون مي توانيد بخريد بهتر ببينيد. بنابراين جاي تعجب ندارد كه Sony A9G در ليست بهترين تلويزيونهاي 2019 ما رتبه برتر را كسب كند .

ما را
A9G سوني نمونه اي عالي از آنچه دهه ها تخصص در مهندسي مي تواند توليد كند. با تشكر از پردازش فوق العاده سوني ، A9G از هر تلويزيون 4K ديگري كه امسال آزمايش كرده ام ، OLED يا موارد ديگري بهتر است. در حالي كه شما به افتخار داشتن يك سوني هزينه بالايي را پرداخت خواهيد كرد ، در اين حالت ، اين تجربه از حق بيمه قيمت برخوردار مي شود.

آيا جايگزين بهتري وجود دارد؟
طبق معمول ، اين به نيازهاي شما بستگي دارد. اگر يك گيمر هستيد ، به شما توصيه مي كنم به لطف پورت هاي HDMI 2.1 تمام تصحيح شده در آينده ، به همراه تاخير ورودي بسيار كم ، سرعت تازه سازي متغير ، حالت تاخير خودكار خودكار و ويژگي هاي آينده به دنبال LG OLED باشيد. هنوز فعال نشده است - فقط 5 ساعت در روز را به مدت چهار ماه پشت سر هم همان بازي را انجام ندهيد يا ممكن است سوختگي را مشاهده كنيد.


اگر به OLED علاقه اي نداريد ، Samsung Q90R QLED يا Sony X950G را در نظر بگيريد . هر دو تلويزيون عالي LED / LCD ممتاز هستند. براي يك گزينه مناسب براي بودجه ، مدل TCL 6-Series 2019 (R625) را در نظر بگيريد.

چقدر طول مي كشد؟
Sony A9G به لطف سابقه عالي سوني در كيفيت ساخت ، بايد مدت زمان طولاني دوام آورد. تا آنجا كه به آينده اثبات مي شود ، مي خواهم همان درگاه هاي HDMI 2.1 كاملاً مشخصاتي را كه ال جي در تلويزيون هاي OLED 2019 خود ارائه مي دهد ، ببينم ، اما با توجه به اينكه هنوز كاربرد عملي براي HDMI 2.1 فقط وجود ندارد ، من قصد ندارم كه آن را متصل كنم. سوني هر امتياز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.