ويژگي هاي اساسي كه بايد به آنها توجه كنيد

۷ بازديد ۰ نظر

نويز : جزئياتي كه معمولاً هنگام خريد يك مدل جديد ناديده گرفته مي شود ، اما ضروري است زيرا يخچال و فريزر پر سر و صدا ، بدترين دشمن ممكن براي صلح در خانه است. اگر توليد كننده تضمين كند كه با تمام ظرفيت زير 45 دسيبل كار مي كند ، بهتر است كه معادل صدايي است كه در يك كتابخانه وجود دارد.
سفارشي سازي . يخچال ثابت مي تواند يك كابوس كامل در روز تولد يا مثلا در طول كريسمس باشد. يك توصيه خوب براي انتخاب بين يكي يا ديگري اين است كه به تعداد سيني ها و قفسه هاي مدولار موجود در آنها نگاه كنيد ، زيرا دير يا زود به آن احتياج خواهيد داشت.
No Frost : اگرچه يك ويژگي نسبتاً گسترده است ، اما هنگام خريد تقريباً ضروري است  زيرا حداقل سالي يكبار تعهد يخ زدايي را براي از بين بردن ورق هاي يخي كه در داخل محفظه ها از بين مي روند ، از بين مي برد. اگر در يك منطقه گرم زندگي مي كنيد ، بيشترين توصيه مي شود بدون يخ زدگي باشد ، هم در قسمت يخچال و هم در فريزر.
توانايي : هر كس مادربزرگ كمي را بپوشاند ، هر مادربزرگ مي گويد. و به درستي داشتن يخچال و فريزر با توجه به نياز شما ، به معناي مصرف بهينه تر و در نتيجه صرفه جويي در قبض برق است. براي يك نفر فقط 125 ليتر بين يخچال و فريزر كافي است ، در حالي كه خانواده اي با چهار نفر حدود 500 ليتر ظرفيت نياز دارند. همچنين در صورت نياز به فضاي كم و بيش يخ زدگي مهم است.
مناطق سرد متفاوت . غيرقابل تصور در مدل هاي قديمي ، اين امكان را به شما مي دهد تا مواد غذايي را جدا كرده و بوها را جدا كنيد ، اين باعث ماندگاري مواد غذايي يا به عنوان مثال خنك كننده فوق العاده سريع بطري ها و قوطي ها مي شود . يكي از ويژگي هايي كه بيشترين پيشرفت را در سالهاي اخير داشته و براي مصرف كننده جذابيت بيشتري دارد.
كنترل دما : بعضي از آنها فقط با باز كردن درب اجازه كنترل دما را مي دهند كه به طور آشكار باعث كاهش راندمان انرژي آن مي شود. اين نبايد دليلي براي دور ريختن از يك مدل باشد ، بلكه ايستادن يكي بالاتر از ديگري.
دستگاه پخش آب و يخ . برخي نمي توانستند بدون آن زندگي كنند ، خصوصاً در تابستان. از طرف ديگر ، بله ، شما بايد يك آب مصرفي را گنجانيد ، كه هميشه اين كار ممكن نيست.

نور . اگرچه اكثر مدلهاي فعلي به لطف نورپردازي LED ، آنچراغهاي زرد وحشتناك را پشت سر نگذاشته اند، اما هنوز هم توصيه مي شود كه آن را به صورت حضوري بررسي كنيد تا ببينيد كه آيا تمام فضاي داخلي را روشن مي كند.
درب كردني . پيكربندي آشپزخانه گاهي اوقات شما را مجبور مي كند تا جهت باز كردن درب را تغيير دهيد. تقريباً همه يخچال هاي فريزر جديد اين امكان را دارند ، اما مهم است كه قبل از خريد آن را بررسي كنيد.
يخچال و فريزر هوشمند نسل جديد داراي نمايشگر خارجي با اطلاعات مربوط به مواد غذايي ، اتصال WiFi يا بلوتوث و انواع حالت ها براي تطبيق عملكرد يخچال و فريزر با بار يا زمان سال است. واقعاً جالب است كه يك برنامه كاربردي داشته باشيد تا در هنگام دور بودن از خانه ، تمام اين اطلاعات راجع به يخچال و فريزر خود مشورت كنيد ، اما اگر اين امر باعث گرانتر شدن قيمت ممكن است ارزش اين نوع سرمايه گذاري را نداشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.