اگر مي خواهيد استقلال پيدا كنيد ، يك تجارت را شروع كنيد يا به سادگي قصد تغيير يخچال و فريزر براي يك محصول جديد را داريد ، بايد بدانيد كه اگر در مورد نوع يخچال و فريزر مورد نظر خود شفاف نيستيد ، اين تصميم مي تواند پيچيده باشد.


يخچال با دو يا سه درب ، جمع و جور يا تجاري ، يخچال و فريزر برخلاف لوازم ديگر ، قلب خانه يا محل كار شما است ، زيرا اين يك مكان ذخيره سازي است كه به طور مداوم كار مي كند تا مواد غذايي را تا حد امكان تازه نگه داريد.

بنابراين ، ما اين راهنماي خريد ساده را با اطلاعات مربوطه ، محصولات نوآورانه و بهترين مارك هاي موجود در بازار براي شما آماده كرده ايم.

فهرست مطالب:   
مراحل قبلي كه قبل از انتخاب يخچال و فريزر مناسب براي شما در نظر گرفته شده است.
سيستم اينورتر: چرا هنگام خريد يخچال و فريزر با كيفيت خوب ، يك عامل مهم است؟
بهترين مارك ها به اختيار ما به روز مي شوند
انواع يخچال و فريزر: مدلهاي آوانگارد براي خانه يا مشاغل با قيمت هاي مناسب
يخچال و فريزر تجاري براي تجارت شما نشان داده شده است: ويترين ، دو يا سه درب
مراحل قبلي كه قبل از انتخاب يخچال و فريزر مناسب براي شما در نظر گرفته شده است.
اندازه: در هنگام خريد يخچال و فريزر بعدي شما نه تنها فضاي جايي كه در آن قرار مي گيرد را اندازه گيري نكنيد بلكه اندازه هاي ارتفاع ، عرض و عمق آن را نيز در نظر بگيريد. فضايي را كه براي باز كردن درها لازم خواهد بود (در صورت داشتن بيش از يك مورد) و فضاي آزاد براي ورود به خانه يا تأسيسات را بررسي كنيد.
استفاده: يخچال و فريزر براي يك خانواده كوچك به يكي از اعضاي بسيار ديگر يكسان نيست. يا به همين ترتيب ، تجارت در سالهاي اوليه خود در مقايسه با بازاري كه قبلاً شناخته شده بود. آنچه را كه مي خواهيد پوشش دهيد را تجزيه و تحليل كنيد ، اين دستورالعمل هايي خواهد بود كه شما را به انتخاب يك مدل با محفظه هاي بزرگ يا يك فريزر بزرگ راهنمايي مي كند.
رطوبت: بررسي كنيد كه دستگاه از سيستم حفظ رطوبت كافي برخوردار باشد. برخي از مارك ها به حفظ حداكثر 70 درصد كمك مي كنند و به غذا اجازه مي دهند دوره هاي طولاني تري ادامه يابد.
صرفه جويي در مصرف انرژي: اين جزئيات ضروري است. براي جلوگيري از پرداخت هزينه هاي برقي ، يخچال و فريزر دست دوم ، از پيش متعلق به آنها يا با كيفيت پايين را خريداري نكنيد. همچنين اگر يخچال شما بيش از 10 سال عمر دارد ، بدون ترديد در مورد تغيير آن فكر كنيد. برخي لوازم جانبي اضافي مانند دستگاه هاي يخ و ديسپرس باعث افزايش ميزان انرژي مي شوند.
برچسب زرد راندمان انرژي : اين يك ابزار آموزنده است كه توسط استاندارد رسمي مكزيك براي كليه يخچال ها از نظر ميزان انرژي مورد استفاده آنها تهيه شده است. از A (رنگ سبز براي كارآمدترين تجهيزات) به G (رنگ قرمز براي كمترين كارايي) مي رود. بررسي كنيد كه يخچال و فريزر بعدي شما خاص خود را دارد يا خير.
سيستم اينورتر: چرا هنگام خريد يخچال و فريزر با كيفيت خوب ، يك عامل مهم است؟
انتخاب اين نوع فناوري نه تنها يك تشكر از جيب شما بلكه مادر مادر نيز خواهد بود زيرا اين امر به شما امكان مي دهد تا در پرداخت برق از 50٪ تا 80٪ صرفه جويي كنيد. علاوه بر اين ، گاز (R-410A) كه با آن كار مي كند اكولوژيكي است: آسيب رساندن به لايه ازن حداقل است. توسعه يافته در جنگ جهاني دوم ، بيش از 30 سال است كه در تجهيزات تهويه هوا استفاده مي شود. در مكزيك ميزان استفاده آن تقريباً 10 سال است.

اينورتر سيستم با تنظيم سرعت كمپرسور با نيازهاي محلي كه نياز به گرم شدن دارد مشخص مي شود و گاز مبرد كم يا بيشتر فراهم مي كند. از طرف ديگر مي تواند با تثبيت عملكرد هماهنگ شده با اواپراتور ، توان خود را تا 15٪ كاهش دهد ، مكانيسمي كه تنها مصرف برق ضروري را امكان پذير مي كند.

سامسونگ ، ال جي و گرداب برخي از مارك هاي شماره يك در مكزيك هستند كه محصولات هوشمند آنها از اين فناوري استفاده مي كنند.

بهترين مارك ها به اختيار ما به روز مي شوند
برخي از آنها براي شما آشنا به نظر خواهند رسيد ، در حالي كه برخي ديگر خود را در صدر بازار مكزيك قرار مي دهند. شما مي توانيد اين ليست را به عنوان محصولاتي كه در فروشگاه اينترنتي محبوب آمازون ذكر شده با قيمت پايين ، حمل و نقل سريع و كيفيت تضميني پيدا كنيد. از فروشگاه در اين لينك بازديد كنيد .

سامسونگ ( پيوند )
LG ( پيوند )
گرداب ( پيوند )
Hisense ( پيوند )
مبه ( پيوند )
انواع يخچال و فريزر: مدلهاي آوانگارد براي خانه يا مشاغل با قيمت هاي مناسب
با يك ايده روشن درباره آنچه شما به دنبال آن هستيد ، انواع مختلف يخچال و فريزر موجود در بازار و برخي از پيشنهادات ما را به شما نشان مي دهيم.

انتخاب بستگي به كاربرد خاصي دارد كه براي آن مورد نظر ، سليقه ها و بودجه مشتري در نظر گرفته شده است.

اين محبوب ترين مدل از دهه 60 ميلادي است. اولين نمونه ها از طريق فرايند خنك كننده و خنك كننده كه در بالاي يخچال شروع شده است تا به صورت طبيعي به محفظه فرود بيايند. اگرچه اين طرح مي تواند قديمي باشد ، اما پيشرفت هاي فن آوري عملكرد آن را متحول كرده است. اين مدل با قيمت مناسب ترين مدل باقي مانده است و يافتن آن در بيشتر آشپزخانه هاي مكزيك هنوز متداول است.

براي راحتي در دسترسي به محفظه يا فريزر بدون مشكل ، براي افراد كوتاه مدت توصيه مي شود.

2– يخچال با فريزر پايين يا Mount Botton
اين به عنوان نوعي از مدل قبلي شناخته شده است. حجم يخچال مطابق سازنده در عرض و ارتفاع قابل تنظيم است. بخشي از محفظه معمولاً داراي فضاي كافي است و فريزر به نوعي كشو تبديل مي شود. غذا در سطح راحت تر و در دسترس تري قرار دارد ، اما اين مدل به دليل انجام تمرين خزنده ثابت هنگام باز و بسته كردن فريزر ، براي افراد مسن توصيه نمي شود.

ما اين يخچال و فريزر با نام تجاري جنرال الكتريك ، رنگ فلزي و طراحي زيبايي شناسي را در اينجا ارائه مي دهيم .

يخچال و فريزر دو طرفه ، دوبلكس يا دو درب

در اين نوع يخچال و فريزر در همان ارتفاع قرار دارند. طراحي زيبايي شناسي با داشتن يكي از مدلهاي پركاربرد در آشپزخانه هاي مدرن متمايز مي شود. مواد غذايي را مي توان تا حد امكان راحت و در پايين و در بالا قرار داد. غالباً آنها دستگاههاي پخش آب يا دستگاه هاي يخ را به همراه دارند. به دليل دسترسي آسان آن براي همه سنين مناسب است. با وجود اين ، بايد بررسي شود كه در صورت باز شدن هر دو درب ، فضاي اضافي وجود دارد. مراحل قبلي را به خاطر بسپاريد.

4 - يخچال و فريزر درب فرانسه يا فرانسوي

همچنين به نام يخچال ، براي گاراژها ، تريلرها ، دفاتر و اتاقهاي هتل مفيد است. اندازه كوچك ، بعضي از مدل ها داراي فريزر و برخي ديگر نيستند ، بنابراين توصيه مي شود نوشيدني ها را مخصوصاً در آنها نگهداري كنيد. ظرفيت انجماد كمي دارد اما براي حمل و نقل سبك است.

يخچال و فريزر تجاري براي تجارت شما نشان داده شده است: ويترين ، دو يا سه درب
6– يخچال ويترين
اين تجهيزات در مراكز اختصاص داده شده به بازاريابي مواد غذايي (چه لبني ، سوسيس ، گوشت ، ماهي ، بستني ، شيريني يا منجمد) ضروري است. آنها عملكرد دوگانه نمايش محصولات به مصرف كنندگان را انجام مي دهند ، در حالي كه آنها را در دماي پايدار در محدوده 0 تا 8 درجه سانتيگراد حفظ مي كنند.

همانطور كه گفته شد اهميت آن در عملكرد خنك كننده نهفته است. تبريد مناسب نه تنها محصولات را در شرايط خوبي تضمين مي كند و شانس توسعه ميكروارگانيسم ها را كه سلامت مشتريان را به خطر مي اندازد كاهش مي دهد بلكه به آنها امكان مي دهد تا بافت ، طعم و رنگ اصلي خود را براي مدت طولاني تري حفظ كنند.

اگر قصد داريد كار خود را شروع كنيد و يك يخچال ويترين كوچك را دوست داريد ، اين نسخه از مارك Torrey را كه به رنگ سياه موجود است در اينجا پيشنهاد مي كنيم.

7- يخچال تجاري با دو يا سه درب
آنها در كنار يخچال ويترين نوعي از لوازم تخصصي براي مشاغل دولتي يا خصوصي را تشكيل مي دهند. متداول ترين مدل ها داراي درهاي شيشه اي عمودي با شيشه خو دار براي قدرداني از محصولات انواع مختلفي در داخل هستند در حالي كه در دماي ايده آل سرد مي شوند. كساني كه براي ذخيره سازي ، دستكاري و نمايش محصولاتي كه قابل خراب شدن هستند اختصاص داده شده اند. در اندازه و هزينه از يخچال معمولي بزرگتر هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.